Judith Verloop (54): “Met zijn allen in de dezelfde richting.”

“Ik ben sinds mijn 25ste ondernemer. In het begin van mijn carrière heb ik gewerkt bij verschillende softwarebedrijven. Ik startte bij Inter Access en daarna heb ik voor een korte periode bij Exact gewerkt – waarvoor ik door het hele land moest crossen in een grijze Golf zonder stuurbekrachtiging. Dat droeg niet heel erg bij aan de werkvreugde… Daarna ben ik samen met mijn partner OnGuard begonnen en daar heb ik heel lang gewerkt totdat we het bedrijf verkochten. Tussendoor heb ik ook nog een MBA behaald aan de Nyenrode Business Universiteit. Met deze achtergrond ben ik 5 jaar geleden bij Boozt24 binnengestapt.

Samen met Moses, onze Company Dog, woon ik in Laren en ik ben #1 fan van mijn twee zoons, Darryn en Ryan. In het weekend vind ik het fijn om buiten te zijn. Dan vind ik het lekker om te sporten en te fietsen met een vriendin of te wandelen met Moses. Ook vind ik het leuk om een beetje in de tuin te rommelen, maar dan wel alleen als het zonnetje schijnt. De herfst en de winter zijn niet bepaald mijn favoriete jaargetijden.

Ik ben bij Boozt24 begonnen omdat ik als ondernemer zelf weet hoe lastig het vaak is om je groeiende MKB bedrijf bij de bank gefinancierd te krijgen. Dat moet toch beter kunnen! Enige jaren geleden zijn we bij Boozt24 begonnen een eigen platform te bouwen, waarmee we geheel geautomatiseerd facturen van MKB’ers kunnen financieren. Inmiddels is ons platform al geruime tijd actief en financieren we al heel wat MKB bedrijven. Uiteindelijk is het de bedoeling om zoveel mogelijk MKB’ers te helpen met groeien en op een eerlijke wijze te financieren. Bij Boozt24 kijken we hiervoor naar de toekomst, niet naar het verleden van een MKB’er.

Het is mijn taak als CEO om de boel bij elkaar te houden en ervoor te zorgen dat we met zijn alleen in dezelfde richting gaan, maar dat is meestal geen moeilijke opgave. We zijn allemaal even gedreven om onze klanten te steunen en doordat we een team met veel leden met een ondernemers achtergrond zijn, kunnen we goed aanvoelen wat de klant nodig heeft.”

Stuur de klantenservice een bericht via Whatsapp