Malou Slagveld (27): “Goed contact met de klanten is belangrijk.”

“Ik ben opgegroeid in een klein dorpje, genaamd Vogelenzang, sinds kort woon ik weer in mijn geboorteplaats Haarlem. In Amsterdam heb ik de studie Food Commerce & Technology gevolgd, dat is een hele andere richting dan financiën. Toen ik op zoek was naar een baan na mijn studie, wees een vriendin mij op de vacature van Boozt24. Ze dacht dat het wel wat voor mij zou kunnen zijn en inmiddels zit ik hier al anderhalf jaar goed op mijn plek als Client Succes Agent.

Tijdens kantooruren, naast mijn functie binnen het team, zorg ik ook graag voor onze Company Dog, Mozes. In het weekend rijd ik paard op de manege en sinds kort heb ik weer een verzorgpaard. Ook winkelen en lekker uiteten gaan met mijn vriendinnen vind ik leuk om in mijn vrije tijd te doen.

Als Client Succes Agent ben ik voornamelijk bezig met onze klanten. Wanneer de klanten vragen hebben probeer ik hen zo goed mogelijk te helpen. Voor het inleiden van de nieuwe klanten geef ik demo’s waarin ik uitleg geef over hoe onze software in zijn werk gaat. Soms geef ik de demo via Microsoft Teams, dan kan de klant meekijken op mijn scherm, maar het is toch het meest effectief, en ook leuker, om met de klant af te spreken.

We zijn een klein team en dus is het belangrijk om goed samen te werken. Het onderhouden van het contact doen we als Boozt-team met elkaar. Wanneer er hulp nodig is, kunnen de anderen dan ook altijd op mij rekenen. Door het samenwerken groeit het bedrijf en hopen we de klantenportefeuille te vergroten. Maar we hebben het natuurlijk ook gezellig. Humor binnen het team is belangrijk, zo af en toe dollen we een beetje met elkaar.”

 

  • Hogehilweg 18
  • 1101 CD  Amsterdam
  • KvK: 58471219
  • BTW: NL853053923B01
Stuur de klantenservice een bericht via Whatsapp